Tuesday, October 1, 2013

Nešto sasvim drukčije - canyon roadlite

Većina vozača pri vrhu poretka MTB lige obavezno u garaži imaju i trkaću spravu na kojoj neki provode, kako kažu, i do 70 posto ukupnih kilometara treninga. Kako je prošla zima 2012-13 bila izrazito duga i neprijatna za vanjsku vožnju, odlučih da me ova neće dočekati nespremna pa je zajedno sa trenažerom u garaži osvanuo i ovaj model ljepotana iz Canyon radionice. Prvi dojmovi - neudobno tvrd na lošim cestama, no dvadesetak posto brži nego MTB na poluslick gumama.

Galerija fotki

1 comment:

  1. Može li mala pomoć oko izbora veličine rama? Bajs je odličan! Ja sam visok 178cm i do sada sam uvijek ozio M(54cm), ali na sajtu canyon mi preporučuju S(53cm). Koliko si ti visok? Kako si izabrao ovu veličinu rama?
    Lijep pozdrav!
    Moja adresa: marijabojan.vujic@gmail.com

    ReplyDelete